CPUV pertama dari Nuffnang! - Azwar Syuhada

Tuesday 27 May 2014

CPUV pertama dari Nuffnang!

Salam to all reader,

Alhamdulillah, akhirnya aku dapat juga CPUV dari nuffnang! Padahal, aku mula register nuffnang sejak tahun 2012 lagi. Lama gila, aku menanti kehadiran CPUV. Baru sekarang nuffnang mendengar suara hatiku. hahaha... Tengok orang lain update CPUV, perghhh! dah bertingkek-tingkek dorang punya. Maunya Mak Jemah tak jealous! Apa-apapun aku tetap bersyukur, akhirnya dapat juga CPUV melekat dekat blog aku yang tak seberapa ni. Thanks u so nuffnang! Punya excited dapat CPUV, terus nak update blog. Terserlah kepoyoan aku di situ.


CPUV pertama yang sedang menari-nari =)

Rupanya CPUV ini dah lama aku dapat, tapi dalam bulan ni jugalah nampak gayanya. Aku jer baru perasan. Bila dah dapat CPUV ni, nak berblog pun rasa semngat. Harap-haraplah, akan datang dapat CPUV lagi. Makin sayanglah aku dekat nuffnang nanti!

Thanks u so much Nuffnang! =D


27 comments:

  1. Dah lama tu baru dapat. Apapun tahniahhhhhhh. Hehehe Keep moving forward ye. Jangan mudah putus asa

    ReplyDelete
  2. Sama la kita. Baru first time dapat CPUV Nuffnang. Tak masyuk mana pun tapi boleh la daripada tak dapat langsung. hehe.. Tahniah, wak. =)

    ReplyDelete
  3. waaa..lama nye awak dgn nuff...apa2pun tahnia >.<

    ReplyDelete
  4. Wah..lazat. Semoga dikurniakan CPUV y makin banyak dan makin banyak dan maaaaakin banyak.. pastu terasa nak belanja rakan blogger macam saya..pastu saya cakap saya on je..pastu yay! ade orang belanja!

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum . huu kita masih menanti CPUV ni . hee yang kita selalu dapat CPC sahaja . . papepun . tahniah untuk awak :) Alhamdulillah .

    ReplyDelete
  6. tahniah sis!mong pun da lama blogging tp baru ja daftar nuffnang ni...huhu...gudluck blogging...have a nice night..sebab mlm komen kan..hehe

    ReplyDelete
  7. uiyo..tahniah2..timm belum lagi lah..huhu..

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..tahniah !=)

    ReplyDelete
  9. Adalah juga yang sangkutkan..hehe

    ReplyDelete
  10. wow, bestnyerrr !. apa tips nk dpt cpuv ni ?

    ReplyDelete
  11. Wah tahniah dear. Keep it up dan semoga ada rezeki lagi utk next2 day. Ouh yeah, tiey klik iklan nuff Lactacyd utk awak. hihi :)
    Jemput singgah sini http://tieysmilez.blogspot.com/2014/05/yeah-cpuv-nuffnang-ke-3.html

    ReplyDelete
  12. Hihi bestnya da dapat pun CPUV. yap bila tgk ada CPUV memang semagnat laa nak berblogging nih. teruskan hobi anda ni ye .. =)

    ReplyDelete
  13. Hehe....tahniah!
    *Singgah sambil menabung mr.nuff (^^,)

    ReplyDelete
  14. dapat first cpuv mesti senyum sampai telinga kan? akak dulu mcm tu la, rasa semangat nak menulis

    ReplyDelete
  15. wow XD alhamdulillah dapat jugak akhirnya :)

    ReplyDelete
  16. wah,,tahniah sis...!! huhu

    ReplyDelete
  17. congratulation and tahniah azwar..menabung lactacyd dan libresse sini...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  18. Tahniah....memg bkn seng nk dpt cpuv...akak dlu cmtu la...stat blogging 2010..dpt cpuv 2012...bila sekali dh dpt cpuv lpas nih akan dpt la yg lain...

    ReplyDelete
  19. wah, mesti hepi giler kan, sama perasaannya macam mama dulu.. meh mama tenyeh double klik untuk azwar..

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah, tahniah ya. :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!