Jom Redeem Barang di Whohaa.com! - Azwar Syuhada

Friday 16 May 2014

Jom Redeem Barang di Whohaa.com!

Salam to all readers,

Ingat lagi tak mengenai Whohaa! yang pernah aku kongsi dulu? Setelah sekian lama aku mengumpul points, akhirnya dapat juga aku redeem barang dekat sini. Rasa macam cepat sangat pula sampai boleh redeem barang. Padahal, aku register Whohaa! bulan Januari, tak sampai berapa bulan points dah cukup teruskanlah niat untuk redeem barang. Mulanya nak kumpul points lagi untuk redeem camera. Tapi berjanggut pula nak tunggu. Alih-alih aku redeem baucer Jusco sahajalah, memandangkan raya nak dekat. Bolehlah pergi shopping. hehehe..

Proses untuk mendapatkan barangnya pun, punyalah cepat seperti gerabak keretapi.Bayangkanlah aku redeem pada Isnin (12/5/2014), aku check hari selasa (13/5/2014) masih pending, rabu (14/35/2014) semak balik sudah dalam proses, jumaat (16/5/2014) BARANG DAH SAMPAI! Syok kan? Cepat gila!!

Baucer Jusco RM20

p/s:  Janganlah tengok sahaja, jomlah daftar Whohaa! Korang tak rugi punya. =D

CARA DAFTAR WHOHAA! - WHOHAA.COM!

19 comments:

  1. salam..btul2 rupanya whooha..saya dah daftar..tp msih tk aktif ^__^..Yahniah Azwar

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum . . wahh bestnya dah dapat redem :D kita masih mengumpul . . belum cukup nak redem pape . . tu lah niat pun nak ngumpul points untuk camera tu haa . . tengoklah nanti tahap mana mampu kumpul points tu :D haha

    ReplyDelete
  3. Phewit. baucer rm20 tu. boleh wat beli gula 10kilo !haha

    ReplyDelete
  4. Tdi bru je register..dh dpt 100 point..kiki

    ReplyDelete
  5. tengah kumpul nie.. geram tengok kamera tu..hihi...

    ReplyDelete
  6. bestnya T_T
    qila tak redeem lagi haih

    ReplyDelete
  7. Akak punya tak boleh nak redeem ape lagi. Hahahahaa.

    ReplyDelete
  8. Akak punya tak boleh nak redeem ape lagi. Hahahahaa.

    ReplyDelete
  9. Wah, tahniah. Boleh join jugak camni kalau hasilnya lumayan. hihi

    ReplyDelete
  10. Bestnyaaaaa dapat macam macam dari Whohaa.com ni

    ReplyDelete
  11. banyak tu.. boleh redeem lebih sikit .. :)

    ReplyDelete
  12. Sis..Nelly baru register and dah earn point..tp tak tahu nak tengok dekat mana point yang kita earn..camne ek?

    ReplyDelete
  13. kak niesa punya masih xckp point nk redeem apa2..hahaha...

    ReplyDelete
  14. Wah Azwar boleh pergi shopping la :))

    ReplyDelete
  15. bestnyer, nk redeem jugak la, dah banyak, tapi mcm nk kumpul je lagi ;)

    ReplyDelete
  16. heee nak daftar lah cm ni !

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!