Saturday, 22 November 2014

Khasiat Ramuan HARUM MALAM

Salam to all readers,


Walau macam mana cantik sekalipun penampilan diri seseorang itu, tapi seandainya ada masalah bau badan pasti akan rasa ketidakselesaan. Tambah-tambah, mereka yang suka bergaul dengan orang ramai seperti menghadiri majlis perkahwinan, majlis tahlil, majlis keraian, dan tak lupa bagi yang suka menggunakan perkhidmatan awam. Kadang-kadang isu masalah bau badan ini juga boleh mencetuskan rendah diri, kurang pergaulan menyebabkan setengah dari mereka mengasingkan diri pada orang ramai. Malah ada yang sanggup bermusuhan apabila ditegur masalah bau badan ini. Mana tidaknya, kadang-kadang muka dah hensem+manis, kalau 20 ela dah terbau badannya (hamis, tengit, bau kambing jantan gitu) reject juga. Dah sinonim dengan masyarakat kita ni, wangi orang mengata apatah lagi yang bau tengit. SENDIRI MAU ingatlah. 

Kepada mereka-mereka yang ingin mengubah rasa bau badan, marilah cuba produk yang Azwar ingin perkenalkan ini. Untung-untung serasi dengan badan anda semua. Produk ini bukanlah melalui sapuan ataupun semburan, sebaliknya hendaklah diminum. Bak kata orang, biarlah cantik dari dalam. Nama produk yang Azwar ingin memperkenalkan ini diberi nama "HARUM MALAM". Rasanya produk ini tidak asing lagi kepada anda semua. Mungkin ada di antara engkorang semua yang mengamalkannya. Jadi, bagi yang ketinggalan di sini Azwar kongsikan kepada semua mengenai produk "HARUM MALAM" ini.

google

Apa itu Harum Malam?

HARUM MALAM merupakan satu jenis supplemen dalaman mewangikan tubuh badan sepanjang hari dan masa. Ianya terhasil daripada kombinasi antara estrak ros dan kaya dengan ekstrak herba seperti sirih, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria mirifica yang dapat membantu mengatasi bau yang kurang enak dari tubuh badan. Caranya, hanya minum 2 kali sehari dan boleh lihat kesannya dalam tempoh masa yang singkat.

google

Sebagai mana yang ketahui, ramuan yang terkandung dalam "Harum Malam" ini banyak khasiatnya. Antaranya;


Sireh - Sireh yang ketahui banyak kegunaannya seperti mengubat sesuatu penyakit ataupun dijadikan sebagai sireh junjung. Dalam ramuan "Harum Malam" ini, sireh berupaya mengawal dan mencegah bau badan.

Buah Tin - Berupaya menyingkirkan keracunan (toksin), mencairkan tekak, mengurangkan batuk yang berpanjangan sekaligus melapangkan dada. Ia juga turut memberseihkan hati (kidney) dan jantung serta membersihkan lendir dalam usus.

Kismis - Membantu menguatkan daya ingatan, mengubati penyakit pelupa, mencerdaskan minda, membersihkan hati dan mencerahkan mata.

Goji - Membantu memanjangkan umur, meningkatkan tenaga dan kekuatan fizikal, membantu menurunkan darah tinggi, anti kanser, mengekalkan paras kolestrol yang sihat, mengimbangi paras glukos dan mengawal diabetes, meningkatkan libido dan fungsi seksual, tidur nyenyak, meningkatkan sistem imun, meningkatkan kesuburan, menguatkan otot dan tulang, menguatkan daya ingatan, kurangkan batuk dan membantu penghadaman.

Limau Purut - Jus buah limau nipis membunuh kuman disenteri, kolera dan tifoid, asid sitrik yang terkandung dalam limau nipis berkesan menghilangkan lemak dan menguruskan badan, melegakan perut, melancarkan penghadaman.

Pueraria Mirifica - Ianya bagus untuk kulit dalam menegangkan dan menghaluskan struktur kulit, mengurangkan garis-garis halus menyihatkan kulit yang tidak bermaya, menghaluskan liang roma dan mengurangkan minyak, melembutkan kulit supaya kulit kurang kasar dan kering, merawat jerawat dari dalam, mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan.

Kayu Serapat - Mengetatkan otot rahim dan seluruh tubuh agar padat, melancarkan haid, awet muda, merawat keputihan dan gatal pada kemaluan, menyihatkan rahim, menghaluskan kulit & melambatkan menopause.

Buah Delima - Dapat mengubati cirit-birit, sakit telinga, pandangan kabur, sakit gusi dan kurang lawas penghadaman, membuang lemak dan juga mengeluarkan toksin dari badan.

Manjakani - Awet muda, merawat otot-otot dalam faraj, mengawal lendir dan lelehan dalam faraj, serta nifas, menegangkan payudara, melawaskan buang air besar, dan menyingkirkan toksin dari tubuh.

Pueraria Lobata - Mengandungi estrogen yang berfungsi untuk pembesaran dan ketegangan buah dada, kulit dan rambut yang lebih sihat.

Senna - Melangsingkan tubuh badan, membantu mengurangkan kolestrol, mengecilkan perut, peluntur lemak dalam tubuh bagi penderita obesti.

Lihatlah, betapa mudahnya sekarang untuk mencantikkan dalaman diri. Kita tidak perlu lagi membazirkan tenaga mencari bahan mahupun membuat sendiri. Sekarang semuanya sudah tersedia. Terpulang pada anda-anda semua untuk mencubanya. Bagi Azwar, tak rugi pun kalau mencuba produk 'Harum Malam" ini kerana ianya membuahkan hasil yang baik pada kita.

Harga Harum Malam:

Sebotol = RM40 sahaja bagi Semenanjung (INC.POSTAGE)
Sebotol = RM45 bagi Sabah & Sarawak. (INC.POSTAGE)

google

Antara kelebihan Harum Malam:

Selain daripada menghilangkan badan, "Harum Malam" juga turut mempunyai kelebihan lain. Antaranya, 
  • Ia membantu menyihatkan badan 
  • Ianya juga turut membantu mencegah masalah dalaman wanita, memberikan tenaga dan sekaligus menambahkan stamina supaya dapat melakukan aktiviti seharian.
  • Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan rangsangan seksual
  • Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
  • Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
  • Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing.
  • Meningkatkan sistem tahan tubuh dan menstabilkan hormon.
  • Ia juga membantu mengurangkan tekanan dan tention.
  • Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan.

Testimoni Harum Malam;

Untuk pengetahuan korang, Azwar sendiri pernah mencuba produk "Harum Malam" dan ianya terbukti berkesan dalam menyelesaikan masalah dalaman. Semenjak mengamalkan, Azwar rasa bertenaga, muka tampak lebih berseri dan berkeyakinan. Boleh lihat, entry review "Harum Malam" di SINI.

Antara tesmoni lain berkenaan Harum Malam;

google

google

Bagaimana Nak Mendapatkan Produk Harum Malam ini?

Sebarang tempahan dan pembelian boleh berhubung di IMBOX LEGACY SECRET TRADING.

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan Harum Malam, dan kemas kini terkini mengenai produk ini boleh berhubung di SINI.

google
Bagi mengelakkan anda semua terbeli Harum Malam tiruan, di sini Azwar bagi petunjuk supaya korang tak terbeli yang tiruan. Boleh rujuk gambar atas ini. Jadi, apa tunggu lagi pergilah borong "Harum Malam" di Legacy Secret! Selamat mencuba buat semua! =)

p/s: Entri ini ditaip untuk cabaran "Contest Entry Blogger Kreatif - Harum Malam" yang dianjurkan oleh pihak Legacy Secret Sdn Bhd.

Thank you for reading! Bantu Azwar klik  G+ dan button LIKE.

Credit: Legacy Secret Trading dan Info Masalah Wanita

13 comments:

  1. mcm bagus je produk ni.
    nak azwa jadi model :P hehehe

    ReplyDelete
  2. Tak sempat nak buat hehe malas nak cari info hehehe goodluck Azwar :)

    ReplyDelete
  3. pernah minum....sedappp rasanya...huhuhu

    ReplyDelete
  4. all the best azwa...rajin bebenor, semoga ada rezeki azwa

    ReplyDelete
  5. Btw best of luck kak azwar wiwiwii

    ReplyDelete
  6. gud luck ya azwar...

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #10. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/11/senarai-url-blog-10.html dan pemenang bertuah telah diumumkan http://www.mialiana.com/2014/11/pemenang-bertuah-url-blog-10.html

    Maaf.. baru sempat nak blogwalking ke sini.

    - Mia Liana -

    ReplyDelete

Assalamualaikum , terima kasih kerana berkongsi pendapat dan juga luahan rasa , moga memberi manfaat buat kepada kita semua .. !!

Copyright © Azwar Syuhada Made with ❤ by azhafizah.com